Ce este o vitrină de înghețată? Un echipament frigorific de afișaj destul de diferit de aparatele frigorifice obișnuite. Aici poți expune sortimente diverse de înghețată la cele mai potrivite temperaturi pentru servire.
Vitrinele frigorifice sunt adevărate arme strategice atunci când vine vorba de a ajuta clienții să vizualizeze produsele înainte de consum. Vezi care sunt beneficiile achiziționării lor, cum pot fi folosite pentru a crește vânzările și ce produse pot fi expuse într-o vitrină de înghețată!
Care sunt beneficiile unei vitrine de înghețată de calitate?
Doar producerea de alimente delicioase nu este suficientă pentru a crește vânzările. Un magazin adecvat care oferă un spațiu primitor este esențial pentru a ajuta la creșterea profiturilor.
De aceea diferitele modele de vitrine frigorifice pentru înghețată sunt echipamente cu adevărat relevante pentru magazine. Se creează astfel un mediu expozițional pentru ca antreprenorul să poată distribui principalele produse pe care le vinde într-un mod atractiv și diferențiat.
Expunerea corectă a produselor alimentare, inclusiv a deserturilor reci, este unul dintre cei mai importanți factori în creșterea vânzărilor. Motivul pentru aceasta este destul de simplu. Suntem atrași de ceea ce putem vedea, iar afișarea corectă a produselor este cea mai sigură modalitate de a atrage atenția clienților care văd înghețata și a apărea dorința nestăvilită de a o cumpăra.
Unitățile comerciale care și-au instalat deja vitrine de înghețată au cu siguranță rezultate care vin să le dovedească eficiența. Echipamentul ajută la vânzarea cu cel puțin 30% mai multe produse decât atunci când se utilizează un congelator profesional obișnuit.
Unul dintre motive este acela că distribuția temperaturii în congelatoare este diferită. Pe rafturile superioare înghețata depozitată în cutii poate deveni moale. Iar în rafturile de jos, foarte înghețată. Actul de a servi este din această cauză compromis.
În vitrinele de înghețată ale magazinelor acest lucru nu se întâmplă, așa încât actul de servire este mai ușor și mai rapid. Savoarea și textura alimentelor sunt păstrate, înghețata se menține mereu delicioasă.
Beneficiile pe care o vitrină pentru înghețată le aduce afacerii tale
- Atrage consumatorul către produsele dulci și răcoroase
O vitrină ar trebui să atragă atenția clienților asupra unui anumit produs. Ea atrage clienții de îndată ce aceștia intră în magazin, făcându-i mai probabil să își dorească să consume respectiva înghețată.
Vitrinele frigorifice pentru înghețată adaugă valoare vânzării deoarece arătând produsul într-un mod diferit, ajută la vânzarea în cantități mai mari a mărfii respective.
- Afișează sortimentele de înghețată inedit
Un magazin atractiv este necesar pentru ca respectivii consumatori să petreacă mai mult timp în unitate (și automat să cumpere mai mult). A face spațiul mai primitor este esențial pentru creșterea profiturilor prin crearea unui mediu ideal.
- Poți vinde înghețată la prețuri accesibile
Congelatoarele, fie ele și foarte performante, nu sunt cele mai bune echipamente pentru a afișa înghețată sau alte produse similare. La urma urmei, dulapurile frigorifice sau lăzile congelatoare nu au suprafețe adecvate pentru ca produsele să fie observate mult timp și au uși/capace care trebuie să fie deschise și închise frecvent. De aceea, asemenea echipamente de răcire comerciale ascund vederii mărfurile alimentare de acest gen de clienți.
O vitrină pentru înghețată permite expunerea tuturor sortimentelor de înghețată, deoarece suprafața sa este translucidă.
Toți acești factori contribuie la adăugarea de valoare deserturilor pe care firma ta le vinde. În consecință, această valoare crește șansele de a comercializa volume mari de produse și a scădea prețul pe unitatea de produs.
Cum poți să crești profitul firmei cu ajutorul vitrinei pentru înghețată?
- Stabilește care sunt cele mai populare produse pe care le ai la vânzare
Cu siguranță, există arome de înghețată care sunt mai populare în unitatea ta. Ce zici de organizarea vitrinei astfel încât acestea să fie evidențiate așa cum se cuvine, dar încadrate și de către altele mai puțin cerute de către clienți?
Astfel, atunci când consumatorul va merge să le acceseze, va putea observa și alte sortimente de înghețată de care încă nu le cunoaște și pe care le-ar putea testa.
- Schimbă aranjamentul unor înghețate pe rafturi
Ori de câte ori este posibil, modifică modul în care sunt așezate produsele pentru afișaj. Dacă recent ai lansat o nouă aromă, în mod ideal ar trebui să fie cel mai bine poziționată în vitrina pentru înghețată.
Din când în când, poți ajusta modul în care sunt afișate produsele, fie pentru că unele dintre ele au devenit mai populare în timp, fie pentru a crește căutarea pentru altele mai puțin cumpărate.
- Așează vitrina pentru înghețată într-un loc foarte accesibil clienților
Fiecare proprietar de gelaterie știe că există zone în unitatea lor care se văd primele: unele sunt chiar în fața ușii, iar altele, în partea cea mai luminoasă a magazinului.
Asigură-te că vitrina aleasă se află într-unul dintre aceste spații. Acest lucru va ajuta la creșterea rapidă a vânzărilor.
Ce alte produse mai pot fi prezentate în vitrina de înghețată?
Nu doar înghețata poate fi expusă în vitrină. În acest spațiu pot fi, de asemenea, plasate și alte deserturi congelate. O companie are multe de câștigat folosind acest echipament pentru a evidenția toate alimentele reci (deserturi) pe care le vinde.
Când produsele sunt afișate în acest fel, clientul poate vedea clar toate aromele disponibile. Acest lucru face alegerea produsului de consumat mai ușoară și, de asemenea, îi face chiar și pe clienții care nu plănuiau să cumpere înghețată să nu reziste tentației, după ce au văzut-o.
Vrei să afli ce vitrină de înghețată este potrivită pentru magazinul tău? Contactează reprezentanții TC Romania Crown Cool și află despre unele dintre cele mai bune opțiuni de pe piață!