Identitatea marcii este elementul vizibil al unei marci, cum ar fi culoarea, designul si logo-ul, care identifica si distinge marca in mintea consumatorilor. Identitatea marcii este diferita de imaginea marcii. Primul corespunde intentiei din spatele branding-ului: modul in care o companie isi alege numele; deseneaza logo-ul; foloseste culori, forme si alte elemente vizuale in produsele si promotiile sale; artizanatul limbii in reclamele sale; si instruieste angajatii sa interactioneze cu clientii – toate cu scopul de a cultiva o anumita imagine in mintea consumatorilor. Imaginea marcii este rezultatul real al acestor eforturi, reusite sau nereusite.
Designul logo-ului este cel care identifica compania dvs in ce amai simpla forma cu ajutorul siglei. De asemenea, design-ul logoului este una din cele mai simple si usoare reprezentari a unei afaceri. Intr-un cuvant logo-urile cele mai simple sunt fara doar si poate si cele mai bune. De asemenea, un logo trebuie sa aiba un impact major auspra privitorului, astfel incat sa fie tiparit in mintea sa pentru o perioada lunga de timp. In ceea ce priveste realizarea unui logo, in momentul in care responsabilul nu mai poate adauga nimic, inseamna ca s-a ajuns la perfectiune.
Avantaje creare logo
In continuare va vom prezenta cateva dinre numeroasele avantaje care va ajuta sa realizate de ce trebuie sa investiti intr-un design profesional de logo:
- Logo este fara doar si poate primul contact pe care publicul il are cu firma dumneavoastra ceea ce inseamna ca trebuie sa lase o buna impresie
- Logo este realizat pe baza unui concept si o strategie a unei intregi echipe
- Un logo bun ofera afacerii dumneavoastra o identitate si face mai usoara construirea marcii
- Logo-ul companiei pe care o detineti va va ajuta sa proiectati o imagine profesionala in fata publicului tinta
Cele mai citite articole
Marketingul colateral este si el prezent aici, insa inainte de toate sa vedem ce inseamna acest concept.
Garantia de marketing este utilizata pentru a sustine mesajul publicitar al unei companii catre consumatori. De asemenea, garantia comerciala este utilizata pentru a comunica informatii importante partenerilor de distributie despre produsele sau serviciile unei companii. Mijloacele digitale au permis marcajelor comerciale sa isi asume formate dincolo de materialele tiparite pentru a include continuturi Web si dispozitive electronice de la punctul de vanzare. Dublate „materiale colaterale”, garantia de marketing frecvent ruleaza in paralel cu alte medii care sunt utilizate pentru a comunica mesajul primar.
Creare logo – companii de succes
Suntem de departe una din cele mai recomandate agentii de publicitate, care respecta cu strictete cerintelor clientilor si se adapteaza intocmai dorintelor acestora. De asemenea, review-urile clientilor care au colaborat cu noi ne recomanda ca fiind o agentie a caror caracteristici sunt: seriozitatea, profesionalismul si corectitudinea. Asadar, agentia de creare logo din Bucuresti este mereu la dispozitia ta.