In prezent, ofertele de spatii de lucru sunt in plina expansiune in toata lumea si la noi in tara. Fie ca cineva alege sa inchirieze spatii de birouri sau sa domicilieze compania intr-un centru de afaceri, sa se inchirieze sali de sedinte sau sali de conferinte, sau sa existe un spatiu de coworking, un lucru este sigur: este foarte important sa se aleaga asa cum trebuie un spatiu pentru inchiriere spatiu birou Bucuresti.
In prezent, exista o multitudine de optiuni in ceea ce priveste structurile, iar unele dintre acestea ar trebui inspectate pentru a se asigura ca infrastructura se potriveste cu adevarat nevoilor.
Inchirierea de spatii de birouri este o modalitate de a reduce costurile afacerii, dar este o cheltuiala care nu trebuie luata cu usurinta
Birouri de inchiriat: iata o lista scurta de criterii de care trebuie sa se tina cont in alegere.
Locatia: inainte de toate, este imperativ sa se aleaga o locatie strategica. Adica birouri de inchiriat care sunt usor accesibile, aproape de mijloacele de transport in comun si de gari. Astfel, vizitatorii pot ajunge mai usor acolo.
Serviciile si echipamentele furnizate: este important sa se defineasca o lista a nevoilor inainte de prima vizita, astfel incat sa fie sigur ca echipamentele si serviciile corespund asteptarilor si nevoilor zilnice. Este important sa se evalueze conexiunea la internet.
De asemenea, trebuie sa se testeze salile de conferinta si de sedinta pentru a evalua capacitatea de receptie a acestora, precum si conditiile optime de receptie (plug and play, aparat de cafea etc.). In cele din urma, este important sa se verifice si intretinerea spatiilor.
Atmosfera: fiecare spatiu are propria identitate si cultura. Asadar, trebuie sa se caute birouri de inchiriat intr-o comunitate in care cineva se simte confortabil. De asemenea, trebuie sa se acorde atentie arhitecturii si decorului care ajuta la inspiratie, concentrare si productivitate, precum si la imaginea companiei. O vedere panoramica si ferestrele mari contribuie, de asemenea, la lumina naturala si, prin urmare, la bunastare.
Contractul propus: este important sa se analizeze si sa se verifice clauzele care vor fi propuse in diferitele oferte. Care este angajamentul de timp? Sunt birourile care urmeaza sa fie inchiriate suficient de flexibile pentru a tine pasul cu cresterea companiei? Ce servicii sunt incluse si care sunt suplimentare fata de costul contractului?
Accesibilitate: exista acces 24/7 la birou? Exista un serviciu de receptie care sa se ocupe de corespondenta si de colete si sa intampine vizitatorii? O multime de criterii importante pentru a se face cea mai buna alegere.