Din ce în ce mai mulţi reprezentanţi ai unor importante afaceri înţeleg importanţa prezenţei lor în mediul online şi promovarea serviciilor şi produselor lor, de aceea serviciile de optimizare SEO şi de redactare şi promovare a articolelor SEO sunt foarte importante.
Articolele SEO sunt textele care ajuta în procesul de optimizare atât on, cât şi off site, făcând ca o pagină sau un domeniu să devină mult mai vizibile pentru anumite căutări şi să urce mai bine şi mai repede în motoarele de căutare. Site-urile care atrag trafic sunt cele care dispun de conţinut nou şi de articole de calitate, optimizare SEO, bine scrise şi bine structurate.
Specificul redactării textelor SEO
Cele mai importante tipuri de articole SEO la care reprezentanţii afacerilor care doresc să le promoveze sunt articolele de blog, cele de tip advertoriale, comunicatele de presă, recenziile de produse, interviurile, podcasturi, dar şi ebook-urile.
Cele mai citite articole
Calitatea textelor, a titlurilor, precum şi documentarea textelor şi alegerea cuvintelor cheie, precum şi frecvenţa folosirii lor, folosirea sinonimelor şi anchor text potrivite sunt esenţiale pentru a fi utile în demersul SEO.
Articolele SEO trebuie să fie redactate având în vedere o structură sau o serie de reguli specifice, fără a pune în valore înşiruirile de cuvinte în care se repetă cuvintele sau frazele cheie, pentru că acestea nu aduc o bună poziţionare în motoarele de căutare.
Aspecte importante de avut în vedere în redactarea articolelor SEO scrise în mod profesionist
Pentru redactarea articolelor SEO care urmează să fie promovate în mediul online trebuie să ţină cont de următoarele aspecte:
- selecţia corespunzătoare a cuvintelor şi expresiilor cheie ce vor fi folosite în articolele de blog sau de promovare, care trebuie să fie integrate în mod natural;
- redactarea conţinutului având în vedere publicul vizat, cel mai nou trend în domeniu fiind redactarea de texte user friendly;
- scrierea articolelor SEO pe subiecte şi teme actuale, de mare interes pentru produsele sau domeniul din oferta;
- redactarea articolelor SEO folosind cuvinte cheie importante pentru domeniu. este important de avut în vedere că există cuvinte cheie care aduc un trafic mai mare sau mai mic, de aceea este recomandată găsirea unor expresii şi cuvinte care să fie apreciate şi căutate de utilizatorii din mediul online;
- cunoaşterea modificărilor algoritmilor de căutare, cât şi implementarea unor proceduri SEO tehnice specifice. Textele articolelor SEO trebuie să respecte parametrii tehnici şi dimensiunile actuale, atât în ceea ce priveşte dimensiunea imaginilor, cât şi forma conţinutului şi specificaţiile publicaţiilor în care apar;
- alegerea publicaţiilor cu autoritate pentru obţinerea link-ului pentru articolele SEO, pentru că, oricât de bine ar fi redactat un articol şi oricât de bine documentat ar fi, dacă nu este postat unde trebuie, valoarea lui pentru optimizare este foarte mică;
- date şi informaţii legate de rezultatele obţinute. Scrierea articolelor SEO are valoare din perspectiva rezultatelor obţinute. Se recomandă apelarea la instrumente de măsurare a traficului şi angajamentului obţinut, cum ar fi Google Analytics, care pot fi de mare ajutor pentru a vedea ce conţinut converteşte şi ce articole pot fi îmbunătăţite.